Ytterst konstiga blåmärken.

I dag vaknade jag upp med en massa skumma blåmärken på mina lår. Jag blir ytterst fundersam.. Vad sjutton har jag eller någon annan gjort mot mina ben?!
Förmodligen lär jag aldrig få veta, men men..

Solen skiner ute, men man ska absolut inte låta sig luras. -16 grader, minsann. Jag överväger fortfarande att gå i ide eller alternativt exil. Dock är jag lite rädd att jag ska förlora kärleken, vänner, skolbetyg osv om jag bara lägger mig ner för att sova i sisådär 4 månader. Nåväl. Det lär ju ändå inte fungera i praktiken.

Enligt Amanda ska vi till Stockholm i dag, men jag har inte hört något från henne. Nu vet jag inte riktigt om jag ska fixa mig eller om jag bara ska slänga på mig mjukisbyxor och cykla iväg och ladda min mobil? Det sistnämnda kan innebära dödsfall för min del med tanke på halkan, men jag är ju inte den som skräms av sådant.. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0