Viska något i mitt öra som jag aldrig hört förut

Det känns verkligen att tiden rinner iväg. Det gör mig egentligen ingenting, men tänk om jag missar en massa saker och upplevelser på vägen? Just nu försöker jag hitta mig själv, se vilka vägar jag vill vandra och upptäcka vad som får mig att må bra. "Välmående" är något jag vill minnas från 2010, så jag tänker försöka hitta allt jag letar efter, in i det sista!

Jag har fått upp ögonen för Bo Kaspers orkester, och egentligen förstår jag faktiskt inte vad det är jag gillar med dom. Hans röst är inget att hylla för, låtarna är inte speciella för fem öre och ptja.. Nej, jag förstår det bara inte.
Blinka lilla stjärna där
Lys så länge som du kan
Jag vet inte var jag är för
jag har just klivit i land
Marken gungar än för mig
Gör den likadant för dig?

Viska något i mitt öra
som jag aldrig hört förut
Stanna hos mig hela livet
eller bara en minut
Marken gungar än för mig
Gör den likadant för dig?

Du kan väl önska dig nånting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0