Happy is my middle name.

Just nu är jag otroligt peppad inför allt "nytt" som händer mig under 2010. Det här året känns som ett år då jag kommer kunna klippa trådar, knyta nya kontakter och gå helt efter mina egna känslor. I år ska inte en enda, jäkla händelse eller människa få knäcka mig! Nu vet jag att jag är otroligt starkare än så, och det känns så skönt att ha kommit till den insikten.
Jag tror inte längre på "Det löser sig".
"Ansvar, handling, slutförande" är vad jag tror på, så det kommer jag gå stenhårt efter. Inget mer skitsnack kommer göra annat än passera mina öron, för jag kommer inte svälja det. Aldrig någonsin igen.

Jag är så otroligt g l a d! Nu hoppas jag bara att jag orkar hålla humöret uppe så mycket som möjligt. IcandothisIcandothisIcandothis.. Självterapi?
Apropå "självterapi" ska jag få behandling för min sjukhusfobi. Jag kommer dö, men det blir säkert bättre i himlen!

En fet puss till alla som tycker att dom förtjänar det. Vi ses på andra sidan! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0