Fortsättning på årsresumén 2009

Som utlovat fortsätter jag på årsresumén. Det slog mig i går att jag faktiskt inte minns så mycket av vad som hände innan juni. Inget märkvärdigt hände väl då, antar jag, men.. Nå väl!

Augusti


Jag sörjde min alkoholiserade kamera. Nej, man tar inte med sig sin systemkamera på fyllan, men jag gjorde det, såatteh.. Jag har nog lärt mig nu.
Skolan började, jag lyckades komma i tid dom första veckorna i denna månad, men sen höll jag hårt på mitt motto igen - Fint folk kommer sent.
Jag åkte även till Åland på klassresa och kom betydligt närmre den halvan av klassen som jag knappt sagt ett ord till innan.

yrtyryrty

September

Jag for till dels Sthlm, dels Gbg för att se Håkan Hellström. Det var sjukt, galet mycket folk på spelningen på Liseberg, så vi gav faktiskt upp och gjorde annat istället. Men konserten på Gröna Lund var magisk, som alltid!




Oktober

Månaden började med att min mobil blev stulen rakt framför mina ögon, i princip.
Och jag som mått relativt dåligt under hela hösten fick en redig nergång. Jag strulade till det mesta, både på det ena och det andra viset. Jag tänker inte gå in på några detaljer, men oktober var bara en jävligt dålig månad.
Jag låg väldigt mycket i min säng, lyssnade på musik och hade tända ljus.

Men bortsett från allt det dåliga som hände så var det faktiskt en sak som var riktigt bra.
Tur det.

htghgfhgfh

November

Äntligen, äntligen, äntligen fick jag se Mikael Persbrandt i Stockholm. I väntan på Godot.
Men jag och mamma hade bokat biljetter flera månader i förväg, så ska jag vara ärlig hade vi liksom nästan glömt att vi skulle se pjäsen. Den var hur som helst jättebra!

jtfjgvj

December

Där var vi ju alldeles nyligen! Juletider. Jag klippte en lugg som jag till en början var väldigt skeptisk mot, men nu gillar jag den faktiskt.
Skolavslutning, julafton, pajjat nyår.. Ptja, varken mer eller mindre.

uetdhghyrf


Jag har valt att skippa känslomässiga detaljer. Allt finns att läsa i min gamla blogg.

Nu hoppas jag att jag inte glömt något.. Hm.. Jag tror i alla fall inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0