Breaking news!

Nu har jag äntligen kommit fram till att jag faktiskt vill fortsätta blogga - men på annan adress.
Tanken är att jag ska ta min bloggning till ett.. Ja, vad ska man säga? "Annat plan", kanske? Jag vill inte blogga om mitt kärleksliv längre. Det känns helt enkelt inte rätt. På min gamla blogg var det mycket poesi, ärlighet, intimitet etc. Till största del om just kärlekslivet. Men i dag känns det verkligen som att jag behöver få lite distans till allt det där, trots att jag fick väldigt mycket bra respons på det jag skrev.
Blogg.se är jag dessutom väldigt trött på. Jag hatar denna otroligt trista bloggportal. Så ja, det blir definitivt ett domänbyte.

Nu ska jag städa eller baka vit kladdkaka är bara slänga mig i sängen. Klurigt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0