En liten årsresumé 2009

Jag tänkte att det faktiskt skulle vara en bra idé att sammanfatta mitt 2009 när jag ändå inte har något bättre för mig! Jag tar det månadsvis så ser vi hur mycket (lite?) jag egentligen minns..

Januari


På jullovet sökte jag än en gång för att komma in i kulturklass. Jag och en klasskompis, Daniel, kom faktiskt in, så vi började vårat 2009 med att byta omgivning. Det var nog faktiskt det bästa som hade kunnat hända mig just då.

rt6yu7yer
Februari

Skolan slår, som alltid, på stort när det gäller Alla Hjärtans dag. Jag hade ingen kärlek att dela dagen med, men jag följde i alla fall temat för dagen - "Blommig och/eller röd"

rtyt

Mars

Denna månad var, som dom tidigare månaderna, full med filmkvällar och andra trevliga saker tillsammans med mina nya klasskompisar. Livet lekte!
..tills jag sov i en soffa hos Anton som var fylld med katthår. Jag fick en infektion i mina luftrör och kunde inte ens resa mig upp i sängen på flera veckor.

tryuh

April

Jag fyllde år! På min födelsedag firades både jag och Fanny eftersom hon fyller år på samma dag. Hon är dock 1 år yngre, såatteh..

jghfdc

Maj


Vi som kämpat med att samordna Uppsala Pride fick äntligen se vårt verk!
Jag blev även tillsammans med Jenny. Vi hade känt varandra i 3 år då.

gjmjhj

Juni

Jag missade P&L-festivalen på grund av en Spanien-resa, som för övrigt är den sista familjesemestern jag följer med på. När jag kom hem fick jag veta att Jenny varit otrogen, men det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Det är helt klart inte meningen att vi ska vara något annat än vänner. Inget ont som inte har något gott med sig, eller hur?

Denna månaden började jag även prata med den finaste tjejen någonsin.

urthuy5

Juli

Stockholm Pride! Jag svävade på moln hela juli, så allt funkade så otroligt bra.


tgdrfht

Fortsätter senare!
Hoppas på en bra början av det nya året.

Puss på dig, min finaste, bästa, mest underbara kärlek. Jag hoppas att jag kommer kunna skriva nästa år att det fortfarande är du och jag.
I mitt hjärta finns bara du.


Nyårslöften?
Ja, visst! Mitt första är att jag ska sluta röka, och mitt andra är att jag aldrig ska ge upp, oavsett kommande USA-tripp. Jag ska orka, klara och härda ut. Förmodligen är gräset grönare på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättejättejättejättefin i din blommiga klänning.

2010-01-01 @ 02:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0