Sådant man kanske inte vet.

Om man kollar i min almanacka hittar man små, små notiser. På lappar har jag skrivit upp gulliga sms och annat som får mig väldigt glad. Problemet med dessa är att folk gillar att kolla i min almanacka just för att dom vet att man kan hitta fina lappar, så jag funderar på att ta bort dom. Jag tycker nämligen att det är lite.. Ehm.. Privat. Problem nr 2 är då att jag faktiskt vill ha kvar dom. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Spara..?

Och eftersom jag vet att du är en trogen läsare, min kära, så känner jag att jag måste ge dig onda ögat för att du inte besöker mina drömmar så ofta längre. Har du bättre för dig, va? Hoppas inte det, för jag tycker att det är superb att vakna upp med ett leende på läpparna. Visserligen dör du i många av mina drömmar också, och då blir jag ju inte så glad, men..
Visste du att jag saknar dig varje sekund?
Visste du att jag brukar låtsas att du ligger bredvid mig när jag ska sova?
Visste du att jag grät floder när min mobil blev snodd för att alla fina sms från och med första dagen vi smsade försvann?
Visste du att jag tycker om dig så mycket att jag ibland tror att jag faktiskt är en My little pony?

Nej, det visste du inte, men nu gör du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte dö. :( ..så på det viset så känns det ju bra att jag inte hemsöker dina drömmar särskilt ofta. Faktiskt. Men.. My Little Pony? Nu hajar jag inte?



Övrigt: Du är det finaste jag vet. Alla kategorier.

2009-12-17 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0