Klappat och klart!

Så var julafton avklarad! För min del var denna dag endast jobbig (bortsett från att jag fick en soda streamer), så det känns som en otrolig lättnad att bara kunna hoppla in i nästa dag.
Min chokladkalender är inte uppäten än men jag känner inte direkt för att trycka i mig en massa choklad, så den får nog faktiskt ligga till sig lite!

I morgon har jag inget annat inplanerat än att kolla på Göta kanal 3 och på lördag ska jag shoppa mina julklappar och äta med Amanda och Fred. Intressant upplevelse.. Hm..

Nu är jag sjukt trött, så jag ska breda ut mig i min sköna säng och njuta av ensamheten.. Eller inte. Snarare plågas av ensamheten. Jag är sannerligen ingen människa som klarar av att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0