Galet!

För första gången någonsin är jag överlycklig över att min mens kommit. Jag ser ut som en gravid kvinna, min mage ömmar och jag är så sne på världen att till och med granbarren viker sig - MEN, detta betyder att jag har ett heeeeelt jullov utan att jag behöver bry mig om den där skiten. Jag ska fira med att äta chips, ostbollar, popcorn, godis och dricka flera liter läsk. Okej, kanske inte, men jag är sugen på allt som stavas o n y t t i g t. Eller, det finns en sak som jag är sugen på som faktiskt är 100% jättenyttigt. PUSSAR.
Från.
Någon.
Som.
Bor.
Långt.
Borta.
MEN.
Jag.
Får.
Ta.
Min.
Bror.
Istället.
I.
Ren.
Desperation.

Nu ska jag hämta upp min förolyckade tvätt, men det är väl en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du är så söt!

2009-12-16 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0