Fulsnygg halsduk och kortskötning

Just nu har jag inget bättre för mig än att uppdatera bloggen lite! Sitter och filurar lite på min halsduk som jag håller på att sticka. Kan inte riktigt bestämma mig för om den kommer bli snygg eller ful, men det lär väl visa sig!
Dagen som sådan har inte varit mer innehållsrik än en tur till Gränby centrum för att kolla in skor, kläder och sedan handla julmat. Kläder eller skor blev det inte då jag tyckte att allt var fult, men mat blev det givetvis.
Jag har plitat ner några rader i lite julkort också som ska skickas iväg.. Hm..
Intressant blogg? Ja, verkligen.

Bytte just ut mitt Kalle Sprätt-blask mot Gammaldags mjölk. Jag är i himlen varje gång jag dricker det, trots att jag inte tål det.

Just nu är det mycket snack om nyår, och helt allvarligt talat, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Min mamma sa "Ja men, dra iväg på fest då, Amanda? Sköt dina kort rätt, tala inte om för mig om du druckit och ha kul så kommer det säkert bli jättebra!"
Ehm.. Förtroende?

Annars längtar jag som vanligt efter kärleken, men hon kommer väl, tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0