En gråtafton

Är det något jag verkligen hatar så är det att gråta inför folk, även fast jag är världens jäkla gråtmoster så pallar jag inte riktigt med det där "klapp-klapp på ryggen. Hur är det med dig? Det löser sig, gumman."
Men, jag fick världens gråtattack när jag satt och pillade på min Conversesko, så jag kutade in på toaletten illa kvickt och tårade ur mig lite. Sminket var pajjat, men, det är sådant som händer. Nästan hela kvällen blev helt förstörd fram tills ungefär 40 minuter innan jag gick, för då blev vi lite gladare igen. (Nej, jag är inte schizo)
Det var en tjej som spelade jättebra musik idag på Genomfarten. Makalöst imponerad blev jag. Sen blev det smörsång och gitarrer som fick mig att gråta ännu mer, så det var inte så roligt.

Min kväll i stora drag. Nu ska jag krypa ner mellan mina lakan, sura över att du inte ligger bredvid mig och förhoppningsvis somna in så småningom.

Mina föräldrar ska tydligen köpa ett företag tillsammans med min farfar. Hah! Jag kanske blir rik.
(Jag köper en lägenhet till mig då så att jag kan bo i samma stad som du, och då får du gärna sova hos mig varje natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0