Did you miss me when I took the train in the wrong way?

Jag har levt i ovisshet om framtiden.
Tills idag.
Amanda hittade min almanacka.
Jag är enormt glad.

Men om ingen har något roligare att erbjuda denna afton tänker jag nog faktiskt kasta mig i sängen med en påse chips (Hejdå matspöken. Tack för att ni lämnar mig ifred och även låter mig ha en chipspåse som substitut för en tjej med föredetta Beatlesfrilla)
Fan, jag är så jävla glad att jag idag faktiskt inte har så många matspöken inom mig längre. Dom finns väl och ropar lite ibland, men då får dom bara en sojakorv i skallen som svar på tal. (Dom vet inte vem dom jiddrar med)

Förresten är jag klar med min mors julklapp, så nu är den fint inslagen och allt därtill!

Trött, men men. Vad ska man göra med framtiden, egentligen? Får kolla almanackan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0